Vibrátor - futurotic v telovej farbe - vibrátor v realistickom tvare so žilkovaním po povrchu väčšej hrúbky a priemernej dĺžky, použiteľný na stimuláciu klitorisu ako aj na postačujúcu penetráciu vagíny pre začiatočníčky, ale i pre tie čo presne vedia čo požadujú.
Ďalší vibrátor z plejády vibrátorov pre páry! Takzvaný C vibrátor je pomerne dobre roztiahnuteľný a je možné ho teda ideálne používať ako partnerský vibrátor pri ktorom sa jedno rameno zavedie dovnútra vagíny a druhé sa oprie smerom nahor o klitoris.
Toto multifunkčné, bezdrôtové vibračné vajíčko väčších rozmerov je vhodné nielen na domáce hry, ale aj na cesty, pri ktorých si môžete vy alebo váš partner skontrolovať spustený typ vibrácií na pomerne veľkom displeji.
Ponechajte si v živote priestor na lásku, rozkoš a radosť zo života! pre tvorcov kolekcie boli tieto 3 hľadiská najdôležitejšie, aj preto kolekciu nazvali smile - teda úsmev.
Vibrátor vibe therapy sutra pink vibátor vibe therapy sutra v ružovom prevedení má po celej dĺžke jemné ryhovanie pre intenzívnejšiu stimuláciu a ľahko zahnutý koniec pre ľahšiu dráždenie g-bodu.
Joymatic smart vibrátor na klitoris je riadený inovatívnou biofeedback – vysokokvalitnou technológiou z nemecka! stačí stlačiť tlačidlo pre zapnutie a ovládať silu vibrácií svojim telom.
Túžite po naozaj realistickom sexuálnom zážitku? ste na najlepšom mieste! tento model so silným zabudovaným motorčekom - ktorý poskytuje aj posuvný pohyb (hore/dole) - je dokonalým partnerom, ktorý prináša extra pôžitok do všedných dní.
Tento unikátny model je špeciálne navrhnutý podľa tantrických zásad, s miernym elegantným prehnutím pre dokonalé dráždenie g-bodu a siedmimi úžasnými typmi vibrácií pre vaše maximálne uspokojenie.
Vibrátor na stimuláciu bodu g značky smile s extra silným motorčekom! vysokovýkonný vibračný rozmaznávač s tichým motorčekom a jemným silikónovým povrchom, ktorý je hebký na dotyk.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním súborov cookies, ktoré používame na vykonávanie analýz používania webových stránok a na kontrolu účinnosti marketingových opatrení.